Гарантія

На товари Інтернет-магазину ДО ТЕБЕ представлена гарантія на строк від 14 календарних днів та у залежності від сервісної політики виробника товару.

Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”,  у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця) - покупець має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) повернути товар та отримати сплачені кошти;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника).

Щоб скористатися представленими гарантією необхідно, щоб:

1. товар, не мав слідів використання;

2. товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;

3. були збережені всі ярлики та заводські маркування;

4. були правильно, без виправлень заповнений гарантійний талон, в якому повинні бути зазначені модель і серійний номер виробу, дата продажу та печатка організації-продавця, гарантійний строк;

5. був документ, що підтверджує покупку (товарна накладна, чек) - повної комплектації товару.

Зверніть увагу, відповідно до ст. 9 ЗУ “Про захист прав споживачів”

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.

2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

Повернення чи обмін товару Новою Поштою здійснюється за рахунок покупця.

Гарантія не надається у наступних випадках:

  • за наявності механічного чи іншого пошкодження, що виникло в результаті умисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушені правила використання, що викладені в експлуатаційних документах;
  • неправильно заповнено гарантійний талон;
  • порушені ярлики та заводські маркування.

Здійснити повернення чи обмін можна за адресою, що вказаний відправником.